Saturday, August 22, 2009

Di saat ini..

Di waktu ini lah aku mulakan langkah ku untuk membuat coretan ku yang pertama di dalam blog ini.. Mungkin masa ini lah aku berkesempatan untuk membuat sesuatu dalam ni..hiihii.. Macam betul lah pulak ni kan..Anyway,boleh tahan lah jugak ada blog ni.. Saat aku, di ketika aku belum ada lagi benda mau buat jadi apa lah salahnya kan taip something yang boleh di masukkan dalam ni..=)

Bagi sesiapa jak lah yang terbaca kata2 dalam ni..Salam Perkenalan saya ucapkan..Skemanya jugak bah..

Dalam permulaan ni,aku ndak da apa lah benda mau dicelotehkan dalam ni... Saja jak lah mau tambahkan something.. Buat masa ni aku ndak buat apa2,jadi ada jak lah benda2 lain yang aku buat ni..

Sekarang fikiranku melayang meniggalkan jasad ku yang sedang berada di kerusi ku ni.. Macam cerita seram lah pulak..hihiii..Memang lah kawasan cni ni pun gelap semacam jak..Tapi ndak pa,jgn risau lah bab Bulan Ni Bulan Ramadhan bulan yang mulia.Semua pun tau kan..=)

Di kesempatan in jugak lah aku mau ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan.=)

No comments:

Post a Comment